Hello world!

20 02 2009

Se presupune ca acest „hello” este opera mea din luna februarie, teoretic. Practic, acesta vine mult mai tarziu, la sfarsit de sesiune, la sfarsit de an, la intalnirea dintre un sfarsit si un inceput. Febra blogurilor nu parea ca va ajunge in acest colt din Bucuresti. Creat initial din obligatie, incepe sa devina un mod interesant de a-ti petrece dupa-amiaza alaturi de o ceasca de cafea-sursa sigura de inspiratie. Astfel am scotocit in prafuita mea arhiva din mail pana am dat peste el. Am dat frau liber la „mental reservations”, fara un plan anume, aproape instinctiv, in speranta ca toata agitatia din capul meu va gasi o finalitate sub forma acestor randuri.

Acțiuni

Information

3 responses

17 06 2009
lavinia

ba mai lasa`ma…zici k esti olimpica la romana 🙂 app…trea` sa fie un comment serios?! k dak e asa ma apuc sa compun ceva filosofic :)) poop

29 07 2009
adrianbideaua

multa bafta la scris

16 09 2009
Denisa

agitatia din capul tau…:)) ti-am zis sa nu te mai zbengui….

Lasă un răspuns

