Votul e la tine!

15 09 2009

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Locul 10: Votul e la tine (Victor Kir…„, posted with vodpod

 

Incepe razboiul prezidentialelor, data fiind stabilita pe 22 noiembrie primul tur, 6 decembrie turul al doilea. Strategiile de campanie s-au pus in desfasurare, iar premiantii demagogiei se pregatesc sa iasa la rampa. Ceea ce ma inspaimanta este faptul ca persoanele capabile sa inteleaga situatia actuala a Romaniei renunta sa mai participe la vot, iar cei care au votat drept europarlamentari candidati precum Gigi Becali si Elena Basescu se fac auziti. Asteptam cu nerabdare rezultatele, iar pana atunci putem doar trai cu speranta ca romanii vor alege raul cel mic!

Acțiuni

Information

2 responses

16 09 2009
Denisa

Imi place sa cred ca sunt una dintre persoanele capabile sa inteleaga situatia actuala a Romaniei si nu am de gand sa ma mai duc la vot tocmai pentru ca am priceput cum se desfasoara orice act oficial in tara tuturor posibilitatilor.
Nu are rost sa ma duc sa-mi pierd timpul sa pun stampila pe sigla cuiva, pentru ca acel cineva sa-si umple toate neamurile pentru intreaga viata cu banet si orice vor burtile lor scarboase. Nu are rost, din moment ce toti sunt o apa si-un pamant sa cred ca poate fi mai bine. Eu sunt o pesimista innascuta si asa o sa si mor probabil. Tin minte ca fix cand am implinit 18 ani l-am votat pe Basescu. Ce entuziasmata si plina de speranta mai eram. Si? A fost mai bine decat pe vremea celorlalti? Nici pe departe. In plus, eu cred ca alegerile sunt de fiecare data masluite. Deci votul meu conteaza chiar cat negrul sub unghia taiata deja. Sa vedem pana cand o sa mai fure, ca incet-incet n-o sa mai fie ce. Dar romanul e inventiv…

8 11 2009
Ionut

Esti amuzanta … cel precum nea Jiji si EBA vor fi tot timpul auzit, asa e natura lucrurilor. Cei excentrici, ca sa nu le spunem altfel, vor capta tot timpul atentia celorlalti, asa e natura umana, doar ca la noi asta se materializeaza in vot! 🙂

Chiar am citit acum cateva zile un lucru super si cum nu prea am avut cu cine sa-l impartasesc ti-l spun tie. P.S. Sper ca ai auzit de Nicolae Steinhardt!

Steinhardt pune in gura personajului real Manole (din „Jurnalul Fericirii”) descrierea celor trei mari probleme cu care se confrunta societatile moderne:

„invazia verticală a bar­barilor (expresia e a lui Rathenau), domnia proştilor, trădarea oamenilor cumsecade.

Primul: năvălesc nu barbarii din alte continente ci, de jos în sus, derbedeii. Barbarii aceştia preiau locurile de conducere.

Al doilea: au sosit – pur şi simplu, în sensul cel mai categoric – proştii şi inculţii la putere şi în ciuda tuturor legilor economice şi tuturor regulilor politice fac prostii, ca nişte ignoranţi ce se află.

Al treilea: în loc de a se împotrivi, oamenii cumsecade adoptă expectative binevoitoare, se fac că nu văd şi nu aud, pe scurt trădează. Nu-şi fac datoria. Imparţialii şi încrezătorii înregistrează şi tac. Sunt cei mai vinovaţi“.

🙂 Scuze ca e de dimensiuni kilometrice commentul, dar chiar n-am avut de unde sa mai tai! 🙂

Lasă un răspuns

