Cand combini rosu cu galben iese automat portocaliu

15 12 2009

Se pare ca tot romanul a devenit politolog. In acest context mi se pare inutil sa mai urmezi cursurile unei facultati in domeniu, cand si Nea` Vasile de la Ciorogarla din deal iti poate face o analiza a situatiei politice de ramai consternat. Cine cu cine, cum, in ce fel, cum a furat, cat a furat sunt intrebari care isi gasesc raspunsuri in cele mai bizare colturi ale Bucurestiului si nu numai. Sa nu uit sa mentionez ca tot pe strazile urbei gasesti si solutiile la acest haos. Aproape ca ai crede ca romanul s-a desteptat, a devenit brusc interesat de viata politica, de societate,poate chiar vrea sa se implice activ( de apreciat totusi ca s-a mobilizat un numar destul de mare de votanti comparativ cu alti ani). Este doar o iluzie!din cei 46,84 % care au votat la referendum, abia 20% daca stiau ce este ala referendum si care ar fi plusurile si minusurile unei asemenea decizii. Daca am dezbate motivele pentru care si-au sustinut preferatii, acordandu-le votul lor,tocim pana maine dimineata butoanele de la tastatura. Pana trece febra alegerilor trebuie sa ne luam anumite masuri de precautie, pentru propria noastra sanatate mintal. Astfel, este indispensabil sa ai asupra ta un mp3 player, al carui volum sa il dai la maxim. Eu, personal, nu am mai deschis televizorul de o saptamana,azi am avut o tentativa( din care am aflat ca i-au respins cererea lui Geoana de repetare a turului II). Si pentru cei care circula cu taxiul, hmmm…aici inca nu am gasit o solutie, astept pareri.

Acțiuni

Information

One response

18 12 2009
anca

Lasa ca te faci tu ‘mare” si salvezi tara…poti sa candidezi ca eu promit ca te votez:D

Lasă un răspuns

