Rezolutii pentru Noul An?

31 12 2009

Incepand cu acest an, impreuna cu o prietena, ne-am apucat de traditii noi. Daca pana anul trecut apelam la futureme.com(metoda prin care iti poti trimite scrisori virtuala la data la care doresti sa le primesti) pentru a stabili o lista de prioritati, acum apelam la metoda traditionala. Asa ca ne-am inarmat cu un pix si o hartie si am dat curs ideilor. Oricat de pueril ar suna, pentru ca iti poti indeplini obiectivele si fara sa le treci pe hartie, eu vreau sa am satisfactia de a le vedea taiate de pe lista. Pentru ca vreau sa renunt la prafuitul”nu lasa pe maine ce poti face azi”, si sa imbratisez „faci totul ieri, nu exista maine”. Chiar daca este o simpla zi, sau o simpla seara, si maine o vom lua iar de la capat cu activitatile noastre zilnice, astazi este ultima zi din 2009 in care mai poti face un brainstorming rapid si sa vezi ce „restante” ai. Deoarece lista mea este totusi una impresionanta, imi voi prepara inca o cafea pe care sa o savurez in liniste in fata unei coli albe. Sper sa ne vedem din ce in ce mai des la anul!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

