Filantropia bucuresteana!

6 05 2010

Am auzit in ultima perioada multe discutii pe tema cainilor vagabonzi si despre spiritul militant al iubitorilor de animale. Nu inteleg care este marea revolta, acum ajunsa la scara internationala, legata de proiectul lui Atanasoaei. Si eu indragesc cainii, ba chiar ma gandesc serios sa imi cumpar unul, dar asta nu ma impedica sa ma feresc de haita formata din 5-6 caini care stau peste strada, caci de fiecare data cand se lasa seara si trec prin preajma lor sar de sub masini, de sub boscheti si ataca oamenii. De ce sa fiu nevoita sa ocolesc blocul, sau sa ma intorc cu frica cum se lasa seara? Putem incarcera oameni ca atenteaza la integritatea altora, dar impotriva cainilor nu putem lua atitudine ca hop dimineata in fata prefecturii apar militantii.

Daca toate persoanele revoltate de aceasta situatia ar adopta din cainii de pe strazi sau ar sponsoriza si intretine adaposturi, poate am ajunge la o solutie. Redirectionati din venit in acest scop, luati masuri concrete si fiabile, veniti cu solutii adecvate situatii si poate rezolvam ceva. Dar de ce sa ne obosim pentru asta cand este mai simplu sa aruncam cu rosii?Eu le propun pretinsilor iubitori un brainstorming despre cum ar putea schimba situatia in beneficiul tuturor. Intre timp eu tot trebuie sa ocolesc jumatatede cartier ca sa ajung acasa. (si nu imi este frica de caini, nu obisnuiesc sa arunc dupa ei cu obiecte, chiar din contra).

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

