Experienta Aerosmith

22 06 2010

Vineri am fost la ceea ce trebuia sa fie super mega concertul meu de vis. Nu stiu de ce inca mai am asteptari asa mari, dar uneori, dupa cum mi s-a mai spus, visez cam mult. Sa incepem cu decorul : parca eram intr-un camp imprejmuit de un gard improvizat, cu zone prost delimitate de niste gardulete. Scena, improvizata cred si nu tocmai spectaculoasa, nu putea fi vazuta din spate. Acest fapt se datora unei alte mini scene care avea un panou si bloca orice vedere. Ca sa numai spun ca panourile functionau cu intrerupere, erau mici si prost amplasate. Nu are rost sa vorbim despre gunoaie, cutii si pahare de bere peste tot.

Acum sa trecem la partea a doua: show-ul. Reamonn nu a intretinut foarte tare atmosfera. Nu mi s-a parut foarte deosebit, antrenant. A fost ok sa spunem. In schimb cei de la Aeorsmith mi s-au parut bestiali. S-a vazut profesionalismul, talentul etc. Sentimentele care le-au transmis publicului au sters cu buretele disconfortul produs de toate celelalte inconveniente. Este ciudat sa spun asta despre un barbat apropiat de varsta cu bunicul, dar Steve Tyler este hotttt. Chiar am regretat faptul ca nu am stat mai in fata. M-as duce de fiecare data cu mare placere la show-ul lor.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

