Blog = Jurnal?

10 09 2010

Am citit mai demult pe blogul unei domnisoare, care vedea in acest domeniu un job, ca pentru a fi blogger cu acte in regula, trebuie sa scrii zilnic cate ceva. Eu, personal, nu pot fi de acord cu acest lucru. Am urmarit o perioada blogul anumitor persoane, in urma carora am aflat ce au mancat, ce s-a intamplat in autobuz in drum spre scoala/servici, conflicte cu vecinii si lista poate continua. Inteleg ca sunt multe intamplari amuzante care merita sa fie impartasite si celorlalti, dar totusi, nu vad necesara transformarea acestei platforme in jurnal plin de banalitati.

In aceasta situatie, prefer sa raman la stadiul de blogger amator, care posteaza la o anumita perioada de timp ceea ce considera interesant atat pentru el, cat si pentru cei cativa cititori, care nu isi doresc sa ii afle meniul ci doar sa ii aprecieze/critice ideile.

Acțiuni

Information

2 responses

11 09 2010
Blog = Jurnal? - Ziarul toateBlogurile.ro

[…] Blog = Jurnal? Fri Sep 10, 2010 23:23 pm Am citit mai demult pe blogul unei domnisoare, care vedea in acest domeniu un job, ca pentru a fi blogger cu acte in regula, trebuie sa scrii zilnic cate ceva. Eu, personal, nu pot fi de acord cu acest lucru. Am urmarit o perioada blogul anumitor persoane, in urma carora am aflat ce au mancat, […] […]

27 01 2011
adrianbideaua

Bine spus

Lasă un răspuns

