Experienta YPA!

7 03 2012

YPA

De curand am inceput cursurile Young Professionals Academy, un proiect extrem de interesant si o experienta care cred eu ca isi va lasa amprenta asupra participantilor. De cand am auzit de aceasta idee mi s-a parut extrem de atractiva si am zis ca trebuie sa iau parte la eveniment.
YPA este proiectul intern al platformei Young Professionals Club, care actioneaza in vederea dezvoltarii personale si profesionale a membrilor, pentru ca prin intermediul acestora sa genereze o schimbare la nivel societal. Cursurile sunt de fapt training-uri in urma carora fiecare participant reuseste sa se descopere si sa se dezvolte. Adevarata provocarea vine insa o data cu implementarea unui proiect care sa aiba un impact la nivel social.
Daca facultatile ar avea acest format cu siguranta am fi inconjurati de mult mai multe persoane talentate. In cadrul YPA le gasesti pe toate: oameni interesanti si deosebiti, jocuri cu talc, lectii practice si cultivarea spiritului civic.

Abia astept sa descopar ce ne rezerva urmatoarele cursuri!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

