Growing Up!

13 03 2012

maturizarea si problemele

Dupa ce am terminat facultatea am crezut ca daca intru in randul clasei muncitoare, cumva toate problemele de pe atunci se vor rezolva. Mai multi bani, mai multa distractia, totul in timp ce capatam experienta profesionala.

Ei bine….m-am inselat. Pe langa faptul ca este destul de greu sa capeti un job daca nu ai ceva experienta in vreun domeniu, odata obtinut, problemele se inmultesc. Ai mai multi bani, dar mult mai putina energie si dorinta de a petrece (sau cel putin asa sta situatia in cazul meu). Subit apar si multe cheltuieli, pe care inainte ti le suportau parintii dar deh`, acum trebuie sa te descurci ca doar vrei sa fii independent.

Asa  incepe transformarea. Acum devii o persoana organizata, care se trezeste dimineata si urmeaza un anumit program, obosita si probabil in pragul falimentului. Cam asa suna parcursul catre o gandire rationala, catre o emisfera stanga in plina dezvoltare si una dreapta din ce in ce mai prafuita. Pentru cei care vor sa isi pastreze spiritul liber si creativ: Don’t Get a Job!

Acțiuni

Information

2 responses

14 03 2012
Mirela Vasluian

Imi place postarea…dar cum spuneam si la YPA4 – Fiecare persoana ia cea mai buna decizie pe baza informatiei pe care o detine la un moment dat.
Cred ca nu ai suficienta informatie:)) ca sa desprafuiesti emisfera dreapta:) Easy enough…

16 03 2012
Flori

Informatie, nevoi…in minte mea capata destule denumiri. Dar fac tot posibilul sa schimb putin balanta. Mi-am facut testul si am obtinut 57% left side of the brain si 43% right side. Am nevoie de mai multe informatii:)

Lasă un răspuns

