Gone with the wind!

16 03 2012

Semn zodiacalNu am fost niciodata pasionata de zodii si astrologie.  Totusi, din ce in ce mai des mi s-a intamplat sa ma intrebe lumea ce zodie sunt si atunci sa isi dea cu presupusul asupra trasaturilor mele. Nici dupa aceste intamplari nu am devenit prea interesata, in schimb am aruncat un ochi pe astrograma mea sa vad macar despre ce este vorba. Sa nu fiu eu mai neinformata asupra impactului zodiei la nivelul personalitatii mele.

Cateva lucruri mi-au ramas intiparite in minte referitoare la nativul Gemeni: „Niciun semn nu se poate pune cu Gemenii la gimnastica mentala. Asta pentru ca e un semn de aer. Fiind primul dintre semnele de aer Gemenii sunt preocupati de gand si de comunicare la cel mai direct nivel. Cuvintele sunt lumea celor nascuti in Gemeni. Cuvintele sunt pasiunea, armele si deseori chiar marfa lor. Ei stiu ca pentru a comunica, trebuie sa iesi in lume, sa cunosti oamenii si sa vorbesti. Gemenii trebuie sa aiba varietate si stimuli. Se simt mult mai in siguranta cand au mai multe lucruri de facut. Libertatea si flexibilitatea sunt cele mai pretioase bunuri pe care le au. Daca ceva nu merge, sau daca a devenit prea plictisitor sau prea “greu”, nu vor ezita sa treaca la altceva.

Mintea lor activa nu intra niciodata in stare pasiva. E foarte greu sa cataloghezi Gemenii si sa-ti dai seama cine sunt ei de fapt. Vor sa fie stimulati, dar cu toate acestea nu tolereaza presiuni externe. Sunt niste fiinte foarte sociale, dar sufera daca nu petrec perioade regulate de timp singuri. Sunt daruiti cu spirit de gluma, dar sunt foarte sensibili la critica. Isi doresc romantism, dar ii lasa rece sentimentalismul. Nu e surprinzator ca Gemenii sunt asa de neintelesi.

Sunt acuzati deseori ca sunt, de fapt, doua persoane. Si intr-adevar, deseori chiar sunt. De fapt e in natura Gemenilor sa fie doua persoane. O multime dintre schimbarile de ritm si de interese ale Gemenilor pot fi puse pe seama nasterii lor intr-un semn dual. Toti oamenii nascuti sub semne duale profita de darul lor natural de a fi in stare sa se lase dusi de curent. ”

Lista continua dar aceste mentiuni mi-au atras atentia si trebuie sa recunosc ca le regasesc in propria persoana. Acum am o scuza, nu sunt eu „ciudata”, zodia este de vina:).

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

