Panza de paianjen

27 03 2012

Am terminat de lectura „Panza de paianjen” a Cellei Serghi. Panza de paianjen
Trebuie sa recunosc ca demult nu am mai fost atat de intrigata de un roman, demult nu am mai adulmecat pasajele dintr-o carte. Cam de cand am citit „Rosu si Negru” de Stendhal. Cu acest roman am descoperit o scriitoare noua care mi-a fost recomandata demult de catre o persoana draga. Ma bucur ca abia acum mi-am facut curaj sa o lecturez, caci daca as fi apucat sa fac asta la o varsta mai frageda, cred ca nu as fi putut percepe descrierile si evenimentele la adevarata lor intensitate. Si cata intensitate si pasiune se afla printre aceste randuri.

Felul magic in care au fost hiperbolizate anumite trairi si ganduri m-a cutremurat cu fiecare rand citit. Pana am terminat cartea si am inchis copertile o melodie a inceput sa se instaleze in mintea mea.

 

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

