Dimineti bucurestene!

30 03 2012


In fiecare zi merg cu R.A.T.B-ul la servici si datorita distantei lungi pe care o parcurg am ocazia sa vad tot felul de oameni si sa ii analizez. De cele mai multe ori ii ignor si ma scufund in ganduri sau in muzica. Dar astazi am gustat o felie din realitatea zilnica si nu am reusit decat sa ma enervez teribil pana am ajuns la destinatie. Nici eu nu sunt zambitoare dimineata cand abia vad pe unde circul, dar am observat in jur numai persoane tensionate, nervoase si cu un oarecare grad de nesimtire. Cateva exemple: imghiontelile din tramvai si injuraturile, picioare date in usile autobuzului ca soferul nu opreste cand vor pasagerii (de parca ar circula cu taxiul), imposibilitatea de a traversa pe la trecerea de pietoni deoarece toate masinile stationeaza pe trecere si esti nevoit sa mergi prin intersectie si sa faci slalom, discutiile intelectuale acompaniate de multi decibeli („Fa ce beeepp faci ca beeep-ul meu si e.t.c).

Toate aceste intamplari mi s-au ivit in fata ochilor pe masura ce citeam niste randuri din scrisoarea adresata de catre Alexandru Vlahuta catre fiica sa, pe care am primit-o de la cineva pe mail: ” Daca nu ne-am iubi pe noi asa fara de masura, daca nu am face atata caz de persoana noastra si daca ne-am dojeni de care ori am mintit sau ne-am surprins asupra unei rautati, ori asupra unei fapte urate; daca, in sfarsit, ne-am examina mai des si mai cu nepartinire (lesne-i de zis!), am ajunge sa razuim din noi partea aceea de prostie fudula, de faptura”.

Acum inteleg de ce incerca mama in copilarie sa imi induca bunul simt!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

