Pictam Pereti

6 04 2012

Imagine

Povesteam ieri despre Dan Teodorescu, solistul Taxi, care s-a implicat in campania noastra si ne-a ajutat la strangerea de fonduri. A fost o seara frumoasa in care am ras, am cantat si am strans banii pentru scopul nostru. Dan a facut fata cu brio provocarii, iar noi ne-am bucurat enorm ca l-am avut alaturi.

Maine are loc lansarea oficiala a campaniei „Povesti pentru Viitor”, unde tineri artisti vor veni sa decoreze peretii din cadrul centrului de plasament. Abia asteptam sa ii cunoastem si pictam impreuna .

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

