Povestea continua…

14 04 2012

Am pictat pereti, am construit biblioteca impreuna cu Fundatia Mereu Aproape si ne-am distrat alaturi de niste copii plin de viata, energie si talent. Receptivitatea lor ne-a bucurat, iar dorinta lor de a ne revedea si nerabdarea de a veni sa mai petrecem timp impreuna ne determina sa continuam lupta.

Am invatat extraordinar de multe lucruri din aceasta experienta si, cel mai important, am invatat ca este bine sa apreciezi ce ti-a oferit viata si sa te bucuri de ea. Ceea ce nu credeam insa este ca va fi atat de greu sa mobilizezi lumea si sa o determini sa contribuie la cauza ta, la ceea ce tu crezi ca este extrem de important. Am observat ca este greu sa convingi pe cineva sa renunte la bunastarea lor pentru a adera la o cauza anume. De ce toata lumea admira initiativele de genul, sau deplang diverse cazuri dar nu sunt dispuse sa se implice? Nu vreau sa fiu inteleasa gresit, scopul meu nu este de a parea un mare personaj filantrop, caci pana de curand si eu procedam la fel. A trecut mult timp pana am trecut din postura de contemplator la cea de activist…si inca nu ma consider unul cu drepturi depline. Incerc doar sa inteleg gandirea omului si mersul lucrurilor…sper cu timpul sa si reusesc. Pana una alta va doresc un Paste linistit, plin de lumina si fericire oriunde sunteti si orice ati face.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

