Zona de confort

8 05 2012

Zona de confort

Zilele trecute am pus mana pe un articol despre cum prostul gust poate deveni bun gust daca persoana care initiaza trendu-ul este una notorie, caci imediat se vor gasi persoane care sa o imite si se ajunge la un moment dat la crearea unei confuzii intre ceea ce cunosteam noi ca bun gust si ce regasim actualmente. Articolul facea referire la evolutia tiparelor bun gust/prost gust in ceea ce priveste vestimentia.

Lectura respectiva mi-a adus aminte de monologul meu dintr-o dupa-amiaza privitor la termenul „zona de confort” si la fenomenul imitatiei. Spre rusinea mea, am facut cunostinta relativ tarziu cu acest concept insa, din momentul in care l-am descoperit a inceput sa ma urmareasca pretutindeni. Pentru cei care inca nu stiu exact despre ce este vorba, termenul de „zona de confort” face referire la o stare comportamentala care implica riscuri minime, o rutina confortabila cu actiuni comune si cunoscute noua care nu ne pun in fata unor situatii neprevazute. Dupa ce am facut cunostinta cu fenomenul am sesizat ca este un adevarat trend, acum aud pretutindeni persoane care ies din zona de confort: „mi-am luat o planta, deci am o responsabilitate-am iesit din zona de confort”, „am inceput sa fac miscare-incerc sa ies din zona de confort” etc. Acum nu ne mai propunem lucruri, provocari, ci incercam sa iesim din zona de confort.  Conceptul este deja imbratisat si adoptat pe scara larga, indiferent daca persoanele in cauza sunt familiare cat de cat cu acesta. Dar hei, if the cool people say it!:)

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

