Casa vremurilor de altadata!

14 05 2012

De multe ori in plimbarile de pe Calea Victoriei am trecut pe langa Casa Capsa, o cladirea asupra careia imi ramanea fixata privirea vreme de cateva secunde, dupa care imi continuam drumul. Acele secunde erau destinate rememorarii momentelor din cartile unor autori romani din perioada interbelica, precum Camil Petrescu sau Cella Serghi. Toate drumurile duceau in acea perioada la Capsa, centrul cultural al micului Paris romanesc.

Mereu am fost curioasa sa vad cum arata interiorul si, intr-adevar, nu m-a dezamagit.  Peretii acesteia fumega de istorie iar aerul boem nu are cum sa nu te indemne catre contemplare. Eleganta este cuvantul de ordine. Mi-au placut la nebunie oglinzile mari si inramate, detaliile de pe pereti si tavan, coloanele.

Puteti citi mai multe aici.

Poate ca nu mai regasim aici delicatesele de altadata si nici cofetaria nu mai este renumita, dar este un spatiu de liniste si eleganta in mijlocul unui Bucuresti agitat si plin de cafenele tapetate.

Casa Capsa

Casa CApsa

Casa Capsa

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

