Lectura de duminica

27 05 2012
Decat o revista

Coperta revistei cu nr.8

Astazi mi-am acordat timp sa citesc revista intitulata sugestiv „Decat o revista”. Pana la conferinta Women on Web nu auzisem de aceasta publicatie si, trebuie sa recunosc, ca nici de editorul acesteia – Cristian Lupsa. Fiind extrem de curioasa din fire, am aruncat cateva priviri stand-ului unde erau doua fete de la care puteai achizitiona revista si mi-am zis ca pana la final o sa o rasfoiesc  sa vad despre ce este vorba.

Nu a mai fost nevoie sa o rasfoiesc caci intre timp Cristian Lupsa a intrat in scena si a fost o prezenta placuta si interesanta, astfel incat la pauza mi-am cumparat revista. Am amanat totusi momentul lecturarii acesteia deoarece imi place sa citesc din scoarta in scoarta orice mi se pare interesant, sa apuc sa analizez in detaliu fara sa fiu nevoita sa intrerup procesul pentru diferite alte mici chichite si sa ma rup din starea respectiva. De la prima privire poti observa ca nu este o publicatie comerciala (din acest simplu motiv nici nu o vei gasi la chioscul de ziare din coltul strazii), dar este una surprinzatoare (nu te astepti sa regasesti un format sau niste articole atat de faine). Imi place ca in randurile ei gasesc oameni normali, nu prea mediatizati dar plini de substanta si de continut. Imi place ca exprima o alta realitate, adica pe cea normala, de zi cu zi, cu oamenii si viata lor cotidiana.

Primul lucru la care m-am uitat: daca folosesc â in interiorul cuvintelor in locul î. Puteti sa ma considerati nebuna, dar am intalnit tot mai des in multiple publicatii scris „decît” (asta este doar unul din exemple). Acesta metoda de redactare ma irita teribil.

Voi urmari aparitia viitorului numar caci mi se pare o revista care promite si merita sa ajunga la cat mai multa lume.

 

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

