Semneaza pentru schimbare

29 05 2012

Semneaza pentru o prezenta feminina pe bancnote

Prin intermediul „Decat o revista” am aflat despre campania celor de la Altfem.ro, care vizeaza strangerea de semnaturi pentru ca o personalitate feminina sa apara pe o bancnota romaneasca. Ideea acestora mi se pare extrem de curajoasa si consider ca merita sustina.

Tiparul familiei patriarhale este in continuu declin, femeile capatandu-si usor usor emancipatia. Acestea au parasit jugul gospodariilor si si-au asumat functii importante, detinute anterior doar de barbati. Avem femei presedinte, prim-ministru (ce-i drept ponderea este extrem de mica, dar este un prim pas), manageri, cercetatori si lista continua. Egalitatea  de sanse nu trebuie sa mai fie o utopie, ci o realitate. Din pacate cel mai greu lucru pe care il poti face este sa elimini stereotipurile si sa lansezi un nou curent de gandire.

Cele trei propuneri de femei pe care le-am gasit mentionate in revista sunt : Hariclea Darclee, Hortensia Papadat Bengescu si Smaranda Braescu – adevarate modele feminine din istoria Romaniei. Cu siguranta exista si alte propuneri interesante care pot veni din partea dumneavoastra. Haideti sa semnam pentru schimbare!

UPDATE: Se pare ca cei de la ALTFEM au iesit in strada. Sambata trecuta am dat peste dansii in Centrul Vechi si le-am oferit semnatura mea.

Cort altfem

 

 

Semnatura

 

Daca va mai intalniti cu dansii, nu ezitati sa semnati si voi. Cu siguranta sunt persoane care considera ca aceasta initiativa reprezinta o pierdere de vreme dar, din punctul meu de vedere, este o metoda de recunoastere sociala a statutului femeii. Da vrem femei presedinte, prim-ministru si da, vrem femei pe bancnote pentru ca au dovedit ca sunt capabile.

Acțiuni

Information

2 responses

31 10 2012
manole

Eu propun pe Ana Aslan

2 11 2012
floripacea

Este o propunere demna si destul de populara din ce am observat pe site-ul altfem.

Lasă un răspuns

