Episodul 2 – Rapel

23 06 2012

Dupa cum spuneam, nu m-am interesat foarte mult despre ce inseamna rapelul. Ma gandeam ca este coborare de pe o stanca. Tocmai din acest motiv surpriza a fost mare:). Ajunsi la Viaductul Gramaticu am observat ca trebuia sa coboram in gol de la o inaltime de aproximativ 40 de metri pe o funie.

Rapel2

Initial am zis ca este o gluma, apoi am analizat bine distanta si ulterior am incercat sa imi fac curaj. Instructorii incercau constant sa ne incurajeze si ne-au facut ei o prima demonstratie sa vedem ca totul este in regula. Dupa cateva exercitii de respiratie mi-am pus hamul si am trecut de partea cealalta a gardului. In tot acest timp aveam un nod in gat si emotii cumplite. Partea cea mai grea, recunoscuta de toti participantii, este sa reusesti sa te desprinzi de bara (gard) si efectiv sa te lasi in jos pe funie. Oricat ti s-ar garanta ca esti in siguranta, mintea nu poate concepe efectiv acest lucru. Spiritul de autoconservare nu te lasa sa te desprinzi si sa te arunci in necunoscut. Cum mandria nu ma lasa sa renunt, am inceput usor coborarea. Atat de usor, incat daca ma uit acum pe filmare am impresia ca stateam. Cu greu imi desprindeam privirea de la sistemul pentru coborare si ma mai uitam in sus sau in jos. Dupa ce picioarele mele au atins solul s-a instalat un sentiment de relaxare si de bucurie ca in sfarsit am ajuns, dar si de mandrie ca am dus la capat provocarea. In schimb, aceasta experienta m-a convins definitiv sa renunt la ideea mea de a face bungee-jumping.

Rapel

Seria senzatiilor tari  va culmina cu swing-ul. Stay tunned!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

