Cronica unui concert fantastic – Jessie J

2 08 2012

Pe 28 iulie a avut loc evenimentul Orange Summer Party pe plaja H2O din Mamaia Nord. Invitatul de anul acesta a fost cantareata britanica Jessie J, care a animat litoralul. Cei de la Best Music preconizeaza ca au fost prezenti in jur de 30.000 de oameni.

Concert Jessie J

Nu va puteti imagina ce rabdare supraomeneasca trebuia sa detii ca sa reusesti sa ajungi la destinatie. Traficul a fost ingrozitor, masinile practic stateau blocate. Autobuzele cu transport gratuit puse la dispozitie de Orange erau pline. La un moment dat am renuntat la masina si am mers pe jos, incercand sa ne facem loc prin multime. Cand am ajuns concertul abia incepea, dar nu am putut avansa de niciun fel ca sa ne putem reuni cu gasca noastra care venise mai devreme. Pana la urma am stat ultimii, lipiti de un gard. Ceea ce m-a frapat a fost ca, in ciuda acestui fapt, vizibilitatea era buna si sonorizarea a fost bestiala. Un mare plus pentru organizatori. Mi s-a intamplat sa merg la concertele unor mari trupe si sa nu vad mai nimic sau sa nu se auda prea bine (si acolo plateam biletul).

Cu greu iti faceai loc prin multimea agitata, care se impingea, se calca in picioare si arunca priviri agresive daca incercai sa te misti. Dupa ceva eforturi am ajuns la cortul cu racoritoare unde, ce credeti? Un pahar de apa costa 4 lei!!! Daca vroiai o sticla de 2 litri, atunci scoteai din buzunar 35 de lei.

Ceea ce m-a socat a fost sa vad batrani in randul persoanelor prezente. Nu cred ca saracii aveau habar cine canta si ce zice, dar daca tot s-a raspindit vestea prin sat ca e concert gratis, au dat fuguta cu totii. Erau pana si mame cu copii in carucior care incercau sa isi faca loc printre marea de oameni. Nu inteleg de ce si-ar dori cineva sa isi chinuiasca copilul in stilul asta dar deh`, nu te pui cu romanu`.

Fani

In ceea ce priveste prestatia cantaretei, trebuie sa recunosc ca mi-a placut enorm de mult. Emana energie si emotie, astfel ca fiecare persoana a resimtit fiorii. A fost interesant si conceptul concertului. Parca era o ecranizare muzicala a parcursului ei, pauzele dintre melodii fiind utilizate pentru interventia naratorului. Jessie J a relatat cat de greu i-a fost in unele moment si a exemplificat prin melodii compuse cu scopul de a impartasi acest fapt cu ascultatorii ei. Am simtit cum traieste muzica si am trait-o si noi cu ea. Ma bucur ca Orange a organizat acest eveniment caci am avut oportunitatea sa descopar un artist fain. Daca mai vine in concert, cu siguranta ma voi duce!

Nota: pozele sunt luate de pa pagina oficiala de Facebook a Orange Romania!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

