CFR-ul sustine vanzarea de autoturisme

13 08 2012

Intarziere

In repetate randuri am afirmat ca imi face extraordinara placere sa calatoresc cu trenul. Problema apare cand CFR-ul tine mortis sa stea in calea fericirii mele.
Ultimele drumuri catre mare au reprezentat adevarate probe de rabdare si acumulari de cantitati serioase de nervi. Dupa ce acum doua weekend-uri am ramas blocata in Constanta deoarece nu am mai gasit locuri (banuiesc ca normal este sa suplimentezi locurile cand se anunta mii de oameni pe litoral – mentionez ca este vorba despre weekendul cu concertul Jessie J si cel Europa FM – si sa mai adaugi trenuri in program ca doar este vara) am plecat luni cu un tren cu intarziere de o ora. Si nu, nu este vorba de un tren personal, ba chiar un intercity.

Alt weekend, aceeasi poveste. Trenul de vineri seara spre Constanta a ajuns la destinatie cu intarziere de o ora. Mai are rost sa mentionez ca si la intoarcere a fost la fel? Este clara treaba ca pe CFR nu te poti baza. Desi preturile la bilete au crescut, calitatea serviciilor este aceeasi. Nu este normal sa faci 4 ore pana la Constanta. Eu nu sunt neaparat fanul mersului cu masina, dar se pare ca asta este varianta optima. Cred ca un spot publicitar cu „Te-ai saturat de CFR? Profita de noua oferta la … masina X” o sa convinga la un moment dat niste potentiali cumparatori. Asemeni reclamei de la Dacia din statiile de autobuz :).

Aviz calatorilor! Mai adaugati o ora peste timpul promis de tranzit si probabil ca asa veti obtine varianta corecta.

 

 

Sursa foto: http://www.themarinaexperiment.com/this-burns-me-up/late-people-suck/

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

