Hai hui prin Insula Corfu

15 09 2012

Dupa o perioada in care timpul liber era conditionat si mult prea putin, a venit vremea vacantei. Un concediu dorit, asteptat si programat. Nu vroiam ca acest prim concediu sa treaca nevalorificat, astfel ca am hotarat sa plec intr-o excursie in care sa imbin dorinta de a vizita, a hoinari, a ma distra si relaxa totodata. Avand acestea in gand a fost stabilita destinatia pentru Corfu – Grecia.

Ca sa poti acapara fie si o parte din frumusetiile cu care a fost binecuvantata aceasta insula, trebuie sa ai la dispozitie masina ca sa te poti deplasa pe drumurile inguste si pe serpentine (Marea majoritate a locuitorilor si turistilor se plimba cu scutere). Desi exista varianta sa inchiriezi un autovehicul de acolo, noi am preferat sa plecam cu cel personal. Astfel ca dupa 1030 km, 14 ore de mers cu masina pana la Igumenitsa si inca 1 ora si 45 de minute de mers cu bac-ul am ajuns in Corfu.

Am gasit aici o insula superba cu peisaje minunate, plina de verdeata si de oameni calzi. Aici nu vei vedea blocuri, ci doar case sau vile cu palmieri, mandarini si lamai in curte. Satele regasite pe dealuri, cu stradute inguste care amintesc de  arhitectura italiana, sunt foarte interesant de parcurs. Ce-i drept, pe langa casutele cochete se gasesc si cateva lasate in paragina, care in anumite zone dau aspectul de neingrijit.

Am incercat in fiecare zi sa vizitam locuri noi, astfel incat mergeam mereu la alta plaja si in alte zone. Mi-a placut foarte mult partea de nord la Sidari – Canal d`Amour, la Acharavi am stat la cel mai frumos beach bar iar in Peroulades la Panorama Restaurant am asistat la cel mai frumos apus din viata mea. Am mers si intr-o excursie cu barca sa vedem tarmul si sa mergem astfel in locuri in care nu poti ajunge de pe uscat. De asemenea, Paleokastritsa m-a cuceri imediat. Peste tot apa era extrem de curata si limpede, pe alocuri turcoaz, verde sau bleu. Era o adevarata placere sa faci baie iar plajele erau curate (dotate cu dusuri si wc-uri, cum nu prea vezi pe litoralul romanesc).

Centru vechi – Corfu Town – este iarasi o zona frumoasa cu stradute inguste, magazine cu suveniruri (de aici se pot lua amintiri la cele mai bune preturi) si restaurante sau cafenele. Am mers de cel putin 3 ori aici deoarece nu ma puteam satura de plimbarile pe langa fortarete, esplanada si de atmosfera placuta de acolo.

Recomand aceasta destinatie tuturor iubitorilor de mare si soare. Pentru mine cel putin a fost o experienta minunata si sper sa revin candva in acest loc.

Paleokastrita Paleokastritsa view

Peroulades

Panorama Bar

Cape Drastis

Peroulades

Barbati

Canal d`Amour

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

