Miscarea de rezistenta inca rezista

23 09 2012

Weekend-ul trecut am fost la Gala Folk You!Florian Pittis, in cea de-a doua zi a evenimentului. Dupa cum anuntasem anterior, aceasta a avut loc pe strada Franceza din Centrul Vechi.

 

Nu va puteti imagina ce aglomeratie si ce trafic! A durat o vesnicie sa imi fac loc printre oameni si sa ajung la destinatie. Mi-ar fi placut totusi ca evenimentul ca aiba loc intr-un spatiu mai mare, nu printre stradutele multicirculate din Centrul Vechi. Era un du-te vino continuu care se lasa cu calcat in picioare si imbrancit la greu. Dincolo de acest aspect, mi-au placut foarte mult reprezentatiile celor de la Taxi si Vama (din pacate i-am ratat pe cei de la Vita de Vie). Au reusit sa creeze o super atmosfera.

Gala Folk You!

 

Imi pare rau ca telefonul m-a abandonat relativ repede, astfel incat nu am reusit sa realizez decat o singura poza si un video din timpul reprezentatiei lui Florin Chilian. A fost miscator sa auzi atatia oameni cantand in cor „Zece”. Filmuletul il gasiti pe pagina mea de Facebook: http://www.facebook.com/florentina.pacea

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

