Si fuse si Webstocku`

3 10 2012

Goodies de la Webstock

Cei care mi-au urmarit blogul sau pagina de Facebook stiu ca pe data de 28 septembrie am luat parte la cel mai important eveniment anual de social media, Webstock 2012. De fapt, as gresi sa nu adaug ca, pe langa social media, am luat contact cu nouatile din zona digitala, web, tehnologii sau aplicatii.

Inainte de a va impartasi cateva lucruri interesante extrase din speech-urile invitatilor, vroiam sa spun ca o mare bila alba merge catre organizarea evenimentului. Comunicarea cu cei de la Evensys a fost placuta si rapida (nu degeaba sunt oamenii momentului in social media:) ), nu a trebuit sa astept prea mult ca sa imi primesc badge-ul, totul a decurs foarte bine, fara probleme tehnice sau intreruperi. Evenimentul a fost transmis live, lucru important pentru cei care nu au putut ajunge, dat fiind ca a avut loc in timpul saptamanii. Mi s-a parut un detaliu nice faptul ca aveau proiector in partea din spate a salii, astfel incat distanta sa nu fie o problema si, de asemenea, exista un proiector care transmitea mesajele trimise de catre cei de acasa sau din sala pe pagina de twitter (sper ca nu ma insel aici). Probabil asta a fost o scuza buna pentru cei care venisera sa piarda vremea in loc sa acorde mai multa atentie speaker-ilor…dar na`, se mai intampla si din astea.

Webstock

Prima parte a fost dedicata vorbitorilor inspirationali:

Cristian Gog (iluzionist – castigator la Romanii au talent) a avut o prezentare interesanta, dar din cauza unui stil oratoric inca neperfectionat si-a pierdut audienta pe parcurs. „Fake it until you make it” a fost sfatul lui pentru cei care inca nu s-au perfectionat si inca se chinuie sa isi gaseasca drumul (si in fraza lui nu era vorba despre cum ar trebui sa mintiti si sa manipulati cititorii 🙂 ).

– Blogger-ul supriza, nimeni altul decat Ambasadorul Marii Britanii in Romania, Martin Harris. Nu mi-am imaginat ca un ambasador are timp sa se ocupe de un blog, fapt pentru care am fost placut surprinsa. Aceasta platforma ii permite sa transmita informatii reale, actuale si in timp util, facilitandu-i totodata si un contact direct cu comunitatile interesate. Uite o unealta a diplomatiei bine manuita! Ce crede dansul despre blogging: „If you’re not blogging you are missing action!”

– Tot atunci l-am descoperit si pe Mihai Holhos de la „Doza de Has” care este un youtuber ce si-a inceput activitatea acum un an, dar a reusit sa evolueze rapid, astfel incat a reusit sa adune 300.000 de vizite pentru un singur videoclip. Tare, nu? Mi-a placut mult o afirmatie care a facut-o acesta: „Cand ai fani devii responsabil de ceea ce spui/publici” (sper ca am redat corect vorbele lui).

Eduard Novak a fost cea mai impresionanta prezenta. Un om maret (campion paralimpic la ciclism) dar modest care s-a nascut sa fie campion in ciuda tuturor piedicilor. Ce mi s-a parut fascinant este ca acest om a reusit sa obtina rezultate, intr-o prima faza, fara antrenor si staff, si tot el este cel care si-a format o echipa care l-a condus la rezultatul de anul acesta. In continuare el este surprins de cat este de apreciat si aplaudat, fapt care nu i s-a intamplat pana la competitia aceasta. (Ca sa vedem cum stam cu promovarea valorilor)

  ….to be continued….

(am vrut sa scriu un post scurt dar se pare ca nu reusesc caci sunt atat de multe de zis…sper totusi sa aveti rabdare sa cititi tot ce va relatez 🙂 )

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

