Birou de blogger …to be

8 10 2012

BlogalInitiative si Mobexpert au lansat o provocare pentru noi astia de stam la birou de ne uita Dumnezeu` acolo. Se pare ca cei de la Mobexpert sunt tare curiosi sa vada in universul nostru de acasa, sau cel putin cum ni-l imaginam.

De cele mai multe redecorarea spatiilor vine ca o sarcina destul de grea care implica creativitatea si rabdarea de a cauta lucrurile potrivite (si asta stim cu totii ca poate dura o vesnicie), cel putin pentru un numar mare de oameni. Se pare ca multi asociaza schimbarea cu dezordinea, haosul, mizeria si curatenia aferenta.

Cum privesc, in schimb, persoanele stramutate sau chiriasii aceasta idee? Ca pe o usurare si implinire. Sau cel putin acest fapt este valabil in situatia mea. Nu am avut niciodata un spatiu al meu (si aici nu ma refer la partea mea de dulap 🙂 ), motiv pentru care am avut suficient timp sa rulez scenarii despre cum mi-as dori sa fie casa mea, sa adun poze si vise. Am trecut de la convietuirea cu o familie numeroasa, unde intimitatea sau spatiul propriu erau notiuni utopice, la traiul in chirie din capitala, unde iarasi imparteam acei cativa metri patrati cu cineva si unde nu iti era permis sa realizezi schimbari.

Pe masura ce trec anii, dorinta mea de a avea un locusor al meu si doar al meu, a devenit din ce in ce mai arzatoare. Mereu cand ma gandesc la asta vizualizez oaza mea de liniste unde ma vad citind, scriind si savurand drogul meu preferat – cafeaua. Se contureaza imaginea unui birou alb cu doua sertare, romantic – clasic (nu stiu daca exista exact aceasta categorie, daca nu, am inventat-o eu acum), neaparat langa geam ca sa ma scald in lumina, sa ma dezmierde soarele si sa pot privi nostalgica pe fereastra. Dintr-un colt o sa imi zambeasca floarea din mini-ghiveciul colorat si o sa ma salute poza celor dragi.

Trebuie sa fie un spatiu curat, organizat, si neaparat vesel si cu accente colorate, sa fie un refugiu si o salvare, sa fie timpul meu cu mine, cu ideile si gandurile mele care prind contur pe taste sau hartii.

Birou

Sursa foto ghiveci: http://www.ceramar.ro/products/d3fe178c14c.JPG

Sursa foto birou: http://www.freshome.com

Acțiuni

Information

2 responses

9 10 2012
BlogalInitiative.ro

Foarte frumos:)
Multa bafta!

9 10 2012
floripacea

Multumesc mult. M-a inspirat tema 🙂 Mai ales ca zilnic arunc un ochi pe site-uri de design si adun poze.:)

Lasă un răspuns

