Vreau sa scriu

19 10 2012

Da, vreau sa scriu! Sa iau pixul din suportul meu rosu si sa notez pe hartiile insirate pe comoda din spatele usii.
Vreau sa stau in balcon, sa imi savurez cafeaua, sa ma uit pe geam si mana sa imi alunece delicat in incercarea de a umple randurile.
In ultima perioada am observat ca imi vine din ce in ce mai greu sa scriu pe blog. Nu neaparat din lipsa de timp, nu ca s-ar fi golit calimara cu idei, dar din cauza faptului ca nu ma mai pot aseza in fata calculatorului. Ochii mei obositi dupa o zi de munca si cursuri refuza cu vehementa sa mai priveasca ecranul.
Cum daca nu-i dai organismului ce-ti cere, el nu te mai asculta, am revenit la metoda clasica: foaia si pixul. Pentru moment trebuie sa recunosc ca imi surade ideea.

Weekend fain!

20121019-185730.jpg

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

