Antichitati si cafea

30 10 2012

De fiecare data cand imi propun sa nu mai optez pentru Centrul Vechi ca destinatie pentru petrecerea timpului liber, apare ceva care ma intoarce de la hotarare si ma face sa ma razgandesc.

Din interes mai mult profesional decat personal, am strabatut sambata fiecare coltisor al acestei zone, fara sa imi imaginez ca m-ar mai putea surprinde ceva (dat fiind timpul indelungat petrecut pe aceste strazi in timpul facultatii), dar iacata ca m-am inselat.

Pe strada Covaci, langa un minunat magazin de mobila unde am cascat gura iar sufletul si ochii mi-au ramas lipiti de acele piese nemaipomenite de mobilier, am dat peste Thomas Antiques. Pentru pasionatii de antichitati, probabil ca aceasta locatie nu este o noutate, dar pentru hoinarii ca mine cu siguranta a fost. Am urcat scarile si am ajuns intr-o incapere cu mobila masiva, muzica buna si linistitoare pe fundal si o eleganta care plutea in aer. Am avut impresia ca am intrat in alta lume. Lasasem la baza scarilor agitatia de pe strazi si am pasit intr-un alt univers. Parca eram intr-un episod din Cronicile din Narnia. Vedeam oameni stand la mese si savurand o cafea, pe mobilier de al carui colturi atarnau etichete cu preturi. Mi-au trebuit cateva secunde sa ma dezmeticesc si, pana cand nu am fost poftita cu amabilitate sa ocup o masa, nu am avut curaj sa ma asez. Este o senzatie stranie atunci cand savurezi o cafea buna sa vezi oameni in jurul tau care se plimba prin incapere si analizeaza atent cate un sfesnic sau o piesa de mobilier.

(sursa foto: http://thomas-antiques.ro/despre-noi/)

Se pare ca am ocupat un loc in salonul principal, caci ulterior am vazut pe site ca exista o camera amenajata in stil vanatoresc si o mansarda. Aici este locul unde efectiv va puteti pierde in visare. Imaginati-va doar ca puteti savura o bautura in fata semineului din cadrul unei sufragerii somptuoase, in timp ce puteti rasfoi albume de design interior sau carti de arhitectura.

A fost cu adevarat o dupa-amiaza extrem de placuta!

Salonul principal

Sanul principal Thomas Antiques

P.S.: Scuzati calitatea imaginilor dar sunt facute cu telefonul si lumina difuza nu prea m-a ajutat 🙂

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

