Humans do it better

9 11 2012

M-am nascut in `89 si pot spune ca am prins din plin era tehnologiei. Ma folosesc de ea cat de mult posibil caci sunt convinsa ca usureaza traiul si nu exista modalitate de regres. Totusi, oricat de interesant mi se pare mediul tehnologic si al online-ului, imi plac lucrurile personalizate, cu aroma intima si facute de om cu manuta lui: imi place sa scriu pe hartie cu creionul, mirosul unei carti vechi si senzatia transmisa cand rasfoiesti paginile acesteia, scrisorile sau desenele si picturile realizate manual.

Omul are dibacie si suflet si poate realiza lucruri pe care niciun robot nu le poate subtitui. De aceea masinariile pot fi o ustensila utila in mainile omului, dar nu il pot inlocui definitiv.  Se pare ca acelasi lucru este si in cazul mamiferelor, dupa cum veti putea observa din acest articol interesant aparut pe BBC News.

Delfinii si leii de mare au devenit parte importanta a Marinei S.U.A inca din 1960, fiind pregatiti sa gaseasca mine si sa le neutralizeze. Tehnologia a avansat si se planuieste inlocuirea mamiferelor cu un robot care sa strabata marile in lung si-n lat. Frumos pana acum, dar sa vedem care sunt sortii de izbanda. Pana in prezent, incercarea de a inlocui cainii care depisteaza bombele a esuat, animalele dovedindu-si superioritatea in domeniu.

 

Delfinii mi se par niste creaturi atat de gingase si atat de inteligente. Sper sa am oportunitatea sa inot cu ei, asta fiind o mare dorinta de-a mea!

 

Sursa foto: http://www.bbc.com/future/story/20121108-final-dive-for-us-navy-dolphins

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

