The one and only…Macy!

28 11 2012

Se spune ca daca iti doresti ceva cu adevarat acel lucru se va indeplini. Ei, in viata reala nu este intotdeauna chiar asa. Fie ca sunt dorinte bune sau rele pentru tine, sau ca ulterior constati ca lucrul dupa care tanjeai nu era menit, si mai bine ca s-a intamplat asa, toti am trecut prin focul dorintelor neimplinite.

Acum ceva vreme am vrut sa ajung la concertul de lansare al trupei Moonlight Breakfast, imi luasem si invitatia dar, din pacate, nu am putut ajunge. Mi-a parut tare rau dar am zis ca sigur voi merge la alt concert si ii voi vedea cantand. Apropiindu-ne de prezent dam peste dorinta mea de a merge la concertul Macy Gray. Aflasem despre concert, vazusem nenumaratele afise dar pe lista de prioritati erau cu totul alte lucruri. Ulterior, oportunitatea de a merge a venit de la printreranduri.eu si am zis ca nu pot sa ratez ocazia (si se pare ca nu am ratat-o). Numarul 13 mi-a purtat noroc, mie care nu am fost norocoasa nici cu un amarat de loz, apoi aici :). Iupiiii din nou!.

Inca o premiera a fost faptul ca nu am mai mers la un concert la Sala Palatului. M-am bucurat sa vad ca in deschidere vor canta cei de la Moonlight Breakfast, astfel ca am avut dublu noroc. Imi place sound-ul lor in ciuda show-ului aparent static. Mi-ar fi placut sa ii vad mai energici (sau asta era in inchipuirea mea).


Moonlight Breakfast

Moonlight Breakfast2

Dupa o scurta pauza a intrat pe scena Macy Gray. Vocea ei parca este in contradictie cu corpul si varsta, este unica si inconfundabila. Desi popularitatea artistei a scazut, talentul este la locul lui si a reusit sa performeze conform asteptarilor. Nu trebuie sa treaca nementionate cele doua backing vocals care au intretinut atmosfera si au meritat din plin aplauzele. Super exemplu, super voci! Pacat ca in cea mai mare parte a concertului s-a stat jos si trebuia sa te batai pe scaun ca sa nu ii deranjezi pe cei din spate.

Macy Gray

Macy Gray 2

Macy Gray 3

M-am bucurat nespus ca am luat parte la concert si sper sa vina cat mai multi artisti de acest calibru. Multumesc inca o data printreranduri.eu!

Macy Gray este o cantareata si compozitoare din S.U.A, detinatoare a unui premiu Grammy si cunoscuta pentru cantece precum: Sweet Baby, I try. Concertul a avut loc pe 22 noiembrie la Sala Palatului, Bucuresti.

P.S.: Vreau sa imi remediez greseala si sa ii multumesc prietenei mele care m-a acompaniat si din bunavointa careia avem si aceste instantanee.

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

