Focarul de concerte

3 12 2012

De cand m-am mutat in Bucuresti au inceput sa imi capteze atentia evenimentele live. Prezentari, expozitii, conferinte, teatru, concerte, aici aveai acces la toate si, cu siguranta, aveai de unde alege. Era un transfer imediat de emotie si stari din cele mai diverse care nu aveau cum sa nu te antreneze in tumultul lor.

Concertele sunt in continuarea activitatea mea preferata. Imi place sa asist la reprezentatiile live ale diversilor artisti (pe cat imi permite bugetul), chiar daca nu sunt printre preferatii mei (dar musai trebuie sa ii agreez 🙂 ). In aceasta idee am mers vineri la concertul Jamie Woon si Jessie Ware de la Romexpo. Nu mai fusesem la un concert intr-un pavilion al centrului expozitional si cu siguranta nu voi mai merge.

Concert Jamie Woon

Concert Jamie Woon

Dj-ii chemati sa deschida evenimentul au plictisit publicul care devenise nerabdator sa isi vada solistii pentru care venisera. Cel putin asta a fost impresia pe care am avut cand am patruns in pavilion. Erau bisericute cu pahare de bautura in mana stranse in jurul unor cosuri de gunoi mult prea mici pe care isi stingeau tigarile. Dat fiind ca nu exista restrictie impotriva fumatului, toata lumea pufaia in draci, fapt extrem de enervant cand toti ne-am inghesuit langa scena pentru a o urmarie pe Jessie Ware si, ulterior, pe Jamie Woon. Impreuna cu caldura molesitoare, fumul era un generator de lesin si asfixiere.

Inca un mare minus a fost reprezentat de sonorizarea extrem de proasta. Nu puteai deslusi versurile si cu greu intelegeai ce spune artistul in pauzele dintre melodii. Ar fi putut fi un eveniment reusit daca era organizat in alta locatie.

Concertul Jamie Woon a avut loc la Romexpo pe data de 30 noiembrie. Evenimentul a fost organizat de TM Live si i-a avut ca participanti pe Jamie Woon, Jessie Ware, MAM, artisti de origine britanica.

Sursa foto: http://www.bestmusic.ro/jamie-woon/concerte-jamie-woon/concert-jamie-woon-live-jessie-ware-si-altii-la-romexpo-122247.html

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

