Welcome 2013!

3 01 2013

Craciunul l-am asociat dintotdeauna cu linistea, familia si prietenii. Este momentul in care ma bucur de vacanta si de cei dragi din jur. Ca in fiecare concediu, incerc sa ma deconectez, pe cat posibil, de toate formele de tehnologie existente. De ce? Pentru ca cei care conteaza cu adevarat sunt adunati in preajma mea si nu vreau sa imi rapesc din acest timp pretios pentru nimic in lume.

Acum, in noul an, nu va intampin cu liste pline de rezolutii pentru 2013 sau urari grandioase. Am renuntat sa creez liste interminabile deoarece lucrurile pe care mi le doresc cu adevarat si care sunt o prioritate imi stau inscrise pe retina. Acel top 3 din „To do list” nu se uita, iar restul sunt mici obiective trecute in carnetel pentru momentele de liniste in care mai pot strecura diverse activitati.

Intorcandu-ne la capitolul urari, sunt convinsa ca aveti inbox-ul plin de vrute si nevrute. Ceva funny mi-a fost povestit de catre o prietena care a fost recent la stand-up comedy si suna in felul urmator: „Se pare ca atunci cand ai asteptari mari, risti cel mai adesea sa fii dezamagit. Insa, daca ai asteptari minime, cel mai probabil vei fi placut surprins, astfel ca va urez un An Oribil!”. 

La Multi Ani!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

