Farmecul parizian intr-un local bucurestean

4 01 2013

Nu stiu daca am mai spus sau nu, dar eu cred in soarta, energie, karma sau diversele ei intruchipari in perspectiva oamenilor. Altfel nu imi explic cum reusesc sa se indeplineasca anumite lucruri fara un efort serios din partea mea.

Exemple ar fi cu duiumul si nu isi are rost o enumerare, insa exemplul cel mai simplu si concludent este chiar vizita mea la restaurantul Negresco din Centrul Vechi al capitalei. Am citit in unul din numerele precedente ale revistei „Biz” (mai exact nr. 239) despre cum a luat nastere acest proiect, ce a stat la baza lui si ce a presupus investitia. Trecerea de la vis la fapte a necesitat 2 milioane de euro, lucrari de finisaj realizate de artisti, tamplaria executat de sculptor, sticlaria si vitraliile iarasi sunt rezultatul unui maestru al sticlei, mozaic cu foita de aur, faimosul bar de zic in stil frantuzesc si multe alte detalii marcante.

Restaurant Negresco

Articolul mi-a starnit imediat interesul si a incoltit astfel gandul unei vizite. Fara sa programez nimic si lasand aceasta idee putin la vatra, ajung sa ma intalnesc cu niste prieteni tocmai aici, fara sa planuim acest fapt. Intamplarea m-a bucurat nespus si seara a fost una minunata. Ne-a intampinat o atmosfera linistita si placuta, pe fundal auzindu-se Frank Sinatra. Preturile sunt ceva mai piperate fata de restul localurilor din zona, la gramaje ceva mai mici (probabil tot in stil frantuzesc:) ), dar cu o servire exemplara. Este perfect pentru o cina placuta in doi!

Acțiuni

Information

Lasă un răspuns

