Vibe-uri negative

8 04 2013

Imi place extraordinar de mult sa imi incep dimineata cu o cafea in timp ce citesc diferite articole sau navighez aiurea pe internet. Totul este bine si frumos, feng shui-ul meu este la locul lui si buf…intru pe Facebook si curg postarile care mi-l altereaza, pentru putin timp trebuie sa recunosc.

Asa imi readuc aminte ca nu suport persoanele negativiste. Cu totii avem probleme, cu totii ne mai plangem de diversele lucruri care ne afecteaza viata, dar exista o anumita categorie de persoane care asta fac zilnic. Si sunt tare enervanti!

Spre nefericirea mea, publica si posteaza non stop nemultumirile pe toti peretii Facebook-ului. Come on!!! Life sucks, get over it and swallow your frustrations! Peste greutatile si incercarile zilnice treci cu optimism, nu rememorandu-ti la nesfarsit nemultumirile. Si daca tot sunt asa multe, de ce sa plictisesti pe toate lumea cu ele. Zau ca iti strica karma!


Acțiuni

Information

Lasă un comentariu