Ca sa vezi ca mai exista si miracole

24 07 2012

La cateva zile dupa ce am vizionat „Good Deeds” vad posterul cu „Big Miracle”. Dupa ce am vazut si trailer-ul ca sa ma asigur ca merita sa pierd 2 ore vizionandu-l, l-am descarcat si m-am instalat comod.

M-a impresionat faptul ca la baza acestuia sta o poveste adevarata. Sincera sa fiu, nu as fi crezut ca exista oameni capabili de asemenea eforturi. Eu, personal, recunosc cu rusine ca nu. Auzisem si de Greenpeace, dar nu le urmarisem campaniile. Daca macar jumatate din oamenii care fac parte din organizatie sunt la fel de motivati ca doamna care a inspirat filmul, atunci suntem salvati.

Actiunea filmului se desfasoara in jurul unor balene captive intr-o copca din cauza apei care a inghetat mult prea repede si a incercarilor disperate de a le salva. Interesant este ca dezvaluie, intr-o maniera destul de realista, comportamentul diferitilor actori implicati: reporteri, media, guvern, interesele magnatilor si impactul social.

Enjoy!

Big miracle

sursa foto: http://www.allmoviephoto.com/photo/2012_big_miracle_wallpaper_004.html